Jipii, iltayö on kuin onkin rauhoittumassa. Viime yönäkin Pulu kerran heräsi puoli kympiltä (21.39), mutta jatkoi siitä pidemmittä venkoiluitta yösyöttöön ja siitä yhdellä (1!) aamuyöherätyksellä aamukuuteen (6.00). Löysäiltiin sängyssä tunti (h), ennen kuin annoin aamumaidot ja isi heräsi latomaan vaippaa ja puuroa. Tai sanotaanko niin, että hengasin nipisteltävänä ja potkittavana mieluummin kuin nousin ylös...

Meillä on vihoviimein otettu vehnäkin ruokavalioon. Pulu suhtautuu epäluuloisesti couscousiin, mutta vetää leipänakkuloita kuin olisi aina syönyt. Ja mielellään vähän enemmän kuin annettaisiin. Ja jottei nyt taas tarvi vaivata lastensuojelua, niin ihan paistotuoretta täysjyvävehnäleipää se vetää.

Eilissäiltana mies kävi iltariennoilla. Ensimmäisen (1.) kerran ikinä kävi niin, että jouduttiin vähän sumplimaan vauvan vaihtoa, kun mä kävin hiukan kahvittelemassa kavereiden kanssa just sitä ennen. Hankin siinä samalla reissulla seinäkalenterille koukun, ettei tarvi seuraavalla kerralla ruveta säätämään sen takia, että mies ei muista, että mullakin voi olla menoja. Ensimmäisen (1.) kerran ikinä kävi myös niin, etten todellakaan havahtunut ollenkaan, että mies tuli kotiin. Ei kuulemma huomannut lapsikaan, joten mies piti suoritustaan erinomaisen hyvänä.

Näin se kuulkaa vaan menee, ei herätä lapsi eikä mies. Kohta voin nukkua vuorokauden (vrk) ympäri, jos huvittaa! Tai sanotaanko, että kymmenen vuoden sisään. Siihen ei ole edes kuin 3650 päivää + karkausvuodet (+2-3 d). 

Oon tässä kehuprojektissani reippaasti jäljessä, mutta tässä menisi vaikka kuinka monta kerralla:

25. Olen enimmäkseen ajoissa.

26. Minulla on hyvä värisilmä.

27. Olen kohtuuden ihminen.

28. Käännän ärsytyksen nopeasti ärsytyksen poistoon tähtääväksi toiminnaksi.

29. Osaan kommunikoida kaikenlaisten ihmisten kanssa.

30. Olen riittävän hyvä yhdistämään työn ja perhe-elämän.

31. Olen itselleni entistä armollisempi.

32. Elämässäni on runsaasti hyviä tyyppejä!

33. Osaan ottaa kiinni onnekkaista sattumista.

34. Minulla on kuiva ja pirskahteleva huumorintaju.

35. Kokeilen mielelläni uusia asioita.

36. Innostun helposti.

37. Sopeudun nopeasti yllättäviin tilanteisiin.